lördag 14 mars 2015

Successful

God morgon! :)


When you want to succeed as bad as you want to breath, then you'll be successful! 

Dagens budskap i min Art Journal. :)


Även denna gång är det en mop up page i botten, som vanligt... Den här var alldeles full med färg, och ganska hemsk, så jag la ett lager gesso över alltihopa med en palettkniv och då trädde löven fram som jag lagt dit med en mask och ett medium från Finnabair/Prima. Lite cooolt! :)


Ibland när jag gör en Art journal så vet jag inte riktigt när jag är färdig med den, när jag ska sluta.. det här var en sån. I vanlig fall hade jag lagt svarta doodlade kanter runt texten.. men på nått sätt så vill jag behålla denna ljus och vit...


Det är som sagt många lager färg och medium på denna sida, som alla var för sig är viktiga... De skapar struktur och liv i sidan. Gillart! :)


Myslördag på er alla! :)

Inga kommentarer: