onsdag 4 mars 2015

Project Life v5 med Neapolitan...

I am back... efter att haft en februari månad med massor av förkylningar, feber och annat skit både hos mig och barnen så har det inte funnits så mycket energi till att göra project life. Men nu har jag äntligen gjort klart v6 som jag visar här.

Jag har använt gröna kort i Neapolitan Core kit som jag också gillar väldigt mycket. Det är de dova färgerna som tilltalar mig.

Till denna vecka finns det även en insert men den visar jag inte då det är på sonens innebandylag och jag har inte orkat fråga alla föräldrar om det är ok att visa barnens bilder. Det är flera bilder från en WII kväll som vi hade med 16 st 11-12 åringar för att skapa lite lagkänsla. Det var en kul kväll.

Men i övrigt denna vecka då. Eftersom energin tryter så har jag hållt det ganska enkelt. Det är mest text och lite stickers här och där. Och så har jag doodlat lite på korten för att skapa lite mer liv.



Hoppas att ni får en bra vecka. Vi väntar in lite nya core kit, får se om det kommer i slutet av denna vecka eller början av nästa vecka.

Och nu är det inte långt kvar tills vi syns i Linköping på Linköpingsträffen, den 14-15 mars.


Inga kommentarer: