tisdag 3 mars 2015

En presentpåse

Nyligen köpte jag ett par fina örhängen i en butik. Då fick jag med en liten pappåse som var väldigt fin. Självklart sparade jag den! I pappåsen låg örhängena dessutom skyddade i en liten typpåse. Den sparade jag också!

Jag plockade fram mitt Ephemera Pack från BoBunny och piffade till båda påsarna. Så här blev det:


Tygpåsen fick snabbt och enkelt ett nytt band som håller ihop öppningen. 
Bandet finns med i Ephemera Pack.
Även pappåsen fick nya, fina band!

Visst är den fin den där 3D-chipboarden?! Den glittrar lite dessutom!
Blommorna är körsbärsblommor, och "kvistarna" är utstansade med en stans från min egen scraphörna.



Baksidan blev också lite uppiffad!
De är så fina de pappersbitarna som ingår i Ephemera pack!


Ha en underbar vecka, kära scrapvänner! 




Inga kommentarer: