söndag 7 oktober 2012

Min tanke..

Min tanke att blogga förra veckan var denna layouten. Men eftersom jag inte är så van vid att använda färg-kladd så missbedömde jag torktiden rent katastrofalt.  Försökte ändå torka gesson med embossingfönen, men det fanns annat som var lite roligare för stunden, så då fick projektet pausa lite och det bidde ett kort istället.
Längst bak finns ett coredinations cardstock som jag har slipat till med fotfilen, så den ljusare kärnan kommer fram. Fågeln sitter som tryck på det fina pappret i MMEs julserie All is Bright.
Jag har fäst lite av de fina prismaslipade blingisarna, lite här och var på layouten.
Många blommor i lager och ett matchande alfabet.

 
Bården med alla vimplarna har jag klippt ut från ett annat papper i serien. De sitter på ett gäng 3D kuddar. Som fotomatta använde jag detta pappret. Lite fler blingstenar. Bitarna som sitter i hörnet kommer från stickersarket som tillhör serien. Här är ett alfabet till, men jag hittar inte det i shoppen nu..
 
 
Hela layouten då? Slutresultaten blev såhär: 
 
Tack för titten!
 
 

1 kommentar:

Cilian sa...

Jättefin LO! Härliga färger och mycket att titta på.