torsdag 30 april 2015

Kurserna fortsätter!

Det har varit fantastiskt roligt att jobba ihop med Perra och Mia dessa tre år som vårt goda samarbete har pågått! Tack vare detta teamwork har vi lyckats arrangera kurser och demos med mycket stor variation! Stort tack och Lycka till med era framtida projekt, vad det än blir!

Jag tänkte visa några olika teman från kurserna som vi haft de senaste tre åren, då vi fått massor av spännande och inspirerande kursmaterial från Perra! Alla kursbeskrivningar finns här. Kurserna kommer fortsätta som vanligt terminen ut. Efter sommaruppehållet är det beräknad kursstart igen i Augusti-September.

Art Journaling


Mixed Media

Project life


Snabb LO

Kortvikning

Minialbum


LO med Alcohol Inc

Clean and Simple


Canvas Tavlor









Jag har varit stolt över att ha på mig min turkosa Scrap Perra tröja. Tack för den här tiden!

Vi ses på framtida kurser, träffar, mässor eller på min blogg!






Inga kommentarer: