tisdag 14 april 2015

Älgar på Stockholms gator

I vintras gästades Stockholms innerstad av ett gäng älgar! Tack och lov var det inga riktiga älgar... Det var någon form av konstinstallationer som lyste upp vintermörkret!
Jag fotograferade dem såklart, och nu har de hamnat på en layout!


För en gångs skull använde jag svart cardstock som bakgrund. Jag ville nämligen stänka med guldfärgad mist, och det blir ju allra snyggast på svart bakgrund!


Jag har använt flera olika papper. Det är:
Very Vanilla från American Crafts
Bloom från American Crafts
Ett papper från BoBunnys Ephemera pack
Det blommiga är tyvärr slut i butiken...


Hjärtana är stickers som du hittar på ett jättefint ark som kommer från American Crafts.
Det kommer från serien Serendipity, men jag hittar ingen bra länk till den i butiken...
Jag har också limmat dit några trästjärnor från Studio Calico.
Tyvärr är just dessa slut, men kika gärna på andra coola dekorationer
från samma tillverkare HÄR!



Tack för denna vecka! Vi ses!


Inga kommentarer: