tisdag 28 april 2015

Hej då från mig

Äsch... Vad tråkigt att det måste ta slut när det är som roligast! 
Eller är det kanske "bra"?  Jag vet inte...
Nu var det hur som helst dags för Scrap-Perra att lämna scrap-branschen, 
och vi är många som kommer sakna företaget! :-(

Jag publicerar idag mitt sista inlägg i Scrap-Perra-bloggen.
Det blir en kavalkad av de alster jag hann med här under mitt dryga år 
som DT-medlem för Scrap-Perra!

Vi börjar med lite rååååååsa! :-)


Perra har ofta tagit in papper med moderna, härliga mönster!
Som t.ex. dessa från Studio Calico som var roliga att jobba med!


En favorit, rent färgkombinationsmässigt.
Knallgrönt ihop med vitt och svart.


Några kort har det blivit också...
Dessa minikort var roliga att göra. 


Här blev det färgglatt och härligt!
Testade att behålla den där remsan som man annars skär bort!


Ett till av de kort jag gjort för Scrap-Perra.
Det där "nätet" (som heter Rug canvas) kommer jag för alltid
förknippa med Scrap-Perra!


Perra vet att jag gillar Echo Parks papper!
När han skickade papper och stickers ur en av deras nya serier 
blev jag därför så himla glad!


Mums! Gillar att kladda med färg, och gillar starka färger ihop med svart och vitt.



I vintras blev det några kort med papper från BoBunny.
En pappersserie som heter Altitude och som är så mysig!


Jag fick mer grejer från BoBunny av Perra.
Papper och dekos ur serien Rose Café blev till de här två layouterna.
där jag kladdade med svart akrylfärg/gesso.



Så med denna kavalkad vill jag tacka för mig.
Tack Per och Mia för att ni har varit såna proffs!
För att ni tagit hand om era designteams-medlemmar!
För att ha varit vänliga, trevliga och service minded!
Jag önskar er såklart lycka till i framtiden med allt vad ni företar er!
Jag kommer sakna er,
KRAM!!



3 kommentarer:

Anna Uhras sa...

WOW!!! Vilken kavalkad!!! Tur vi fick nåt vackert att trösta oss med efter det tråkiga beskedet att Perras ska SLUTA!!! Kram Anna

Malin E sa...

Satan va mycket snyggt du gör!!! Synd att scrapperra ska stänga!
Du är grymt duktig på LO´S tycker jag!! Jag ska banne mig oxå lära mig nu!!!
Kram!!
Malin

Margareta/Mormormargareta sa...

Ååååh vilka helt u n d e r b a r a LOs du gör!! Korten är superfina också - fick genast ideer!! Tack!!