söndag 22 augusti 2010

Härligt med ännu fler bidrag...

och här är lilla07ans bidrag till tävlingen. Hon skriver så här: Här kommer mitt bidrag till månadens tävling. Titeln är "Du är en perfekt pappa" och jag fick tillfälle att använda en schablon jag använt när jag målade en tavla för ett par veckor sedan. Med lite blå mist blev det en manlig figur. Lite rosa kladd med akrylfärg blev min tolkning av det molnliknande på skissen. Några rullade pappersremsor ramade in titeln på ett roligt sätt, tyckte jag. På det dolda journalingen vid blomrankan har jag skrivit lite om varför just min gubbe är den perfekta pappan :). Vilken rolig schablon du hittade, tack för ditt bidrag. Vill ni se mer av lilla07ans arbets så spana in hennes blogg.

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Vilken mysig LO! Fint foto och väldigt vackert blomarrangemang på sidan!

Annika sa...

Härlig LO. Kul med "gubben" på sidan!