fredag 23 april 2010

Tänkte visa upp något roligt...

som jag har fått av min vän Paula. Hon är en av tjejerna i gänget som scrappar tillsammans med MiaKL och Scrapmyran men hon har ingen blogg så ni får stå ut med att få se hennes alster och LOs här på min blogg.

I samband med invigningen av min webshop så fick jag detta kort (som även skulle kunna göras till ett minialbum). Paula hade fått några av mina lila plastpåsar som jag har i butiken. Av dessa har hon gjort sidor till kortet. Hon har skurit till papp och på dessa har hon strykit på plats från påsarna så att den krymper (en handduk mellan så att den inte fastnar på strykjärnet). Sedan har hon målat på lite färg för att få lite mer djup.

Därefter är det bara att dekorera efter tycke och smak.

På insidan har hon lämnat en hälsning till oss och mera dekorationer.

och likaså på baksidan.
Tack snälla Paula för ditt kort som även går att göra till ett minialbum om man så önskar.

1 kommentar:

Linda sa...

Japp Paula, du är duktig du! =)
Tack för i onsdags tjejer (..och Perra =) ), det var ett tag sen vi sågs alla fyra o det var superskoj även fast jag "bara" satt o pysslade ihop mina bandhållare! =)
Fick iallafall ihop ett Grattiskort samt alstrade en "skäm bort dig själv" burk när jag kom hem! =)

Kram!