onsdag 28 april 2010

BLOG CANDY

för att fira att DT medlemen Mia KL fyller år i maj, hela 34 år!!!
och det ska vi fira med en blog candy.
Det som finns i potten är
*Basic Grey, Kioshi, Camelia
*Basic Grey, Kioshi, Ran
*Basich Grey, Kioshi, Ume
*Basic Grey, Kioshi knappar
*Basic Grey, Kioshi micro mono stickers (gula)
*Bo Bunny, Flower Child, Harmony
*Bo Bunny, Flower Child, Groovy
*Bo Bunny, Flower Child, Stripe
*Cosmo Cricket, Tiny Type Alpabet stickers, svarta
*Prima Marketing, Pinata Petals Acapulco mix
*Prima Marketing, Innocence collection, Icicle
*Reprint, rosor caffe latte
*Reprint, minihjärtan brads, moss (ny vår 2010)
*Reprint, pearls, Gold (ny vår 2010)
*Reprint, Cardstock, Tropical Rain (2st)
*Reprint, Cardstock, Spring Breeze (2st)
Bild på hela härligheten ser ni nedan. Närbild på det övriga utom papper.

För att en chans i denna blog candy så finns det
följande regler som är väldigt enkla.

1) Du ska bli en följare av min blogg
2) Du ska spara ner en av mina bilder och lägga upp det på din blogg,
antingen i ett inlägg eller i side bar
3) Lämna en kommentar här så att jag hittar till dig

Sista datum Söndag den 16 maj kl 18.00
Därefter sker det en utlottning med hjälp av en slumpgenerator.

28 kommentarer:

Nina sa...

Hej! Vad kul med en tävling.
Jag vill gärna vara med.
Min blogg heter:doren8blogspott.com
Och jag länkar till dig :)
Mvh Carina

Gjodan sa...

Hej! Kul att du har kommit igång med lite tävlingar, det fick mig att uppdatera min egen blogg :-)
Du hittar mig på:gjodan.blogspot.com

Kram Malin

Anonym sa...

Najs candy! Klart att jag vill vara med =o)Kul med ny butik och killar inom branschen ;0) Ska nu genast länka hit på min blogg!

Ha ren trvlig Valborg!

Unknown sa...

Trevligt med blogcandy, jag har länkat och blivit följare!

Ukka sa...

Oh all of this is wonderful! I am excited to be entered. I am a follower so that's ONE! I am leaving a comment so that's TWO! I linked candy on my sidebar so that is THREE!

Emma sa...

Vilen fin blogg du har. Jag tyckte om mimi albumet kommer defenetivt att göra ett sådant.

Lycka till med shoppen.

Emma
http://pyssligaemmabella.blogspot.com/2010/04/bloggcandy_30.html

pysselpetra sa...

Oiiii en sån massa godis att vinna. Grattis och en lott tack :)
http://mittkreativakaos.blogspot.com/2010/04/blogcandy-16-maj.html

LisaVeronica sa...

Hej! Vad kul! jag är med! har länkat i min sidebar med bild och gått med som följare till bloggen! håller tummarna...

La Vikinga sa...

Hej!

Kul med ny blogg (ny för mig alltså) och blogcandy!

Jag provar, blev nyss följare ochg har lagt upp blogcandyn på min sidebar så att den syns hela tiden!

La Vikinga

Uttan sa...

Crap...nått helt nytt för mej och har precis börjat tycka det är riktigt kul.
Det är svårt och veta vad man ska handla så det är perfekt när det finns färdiga "kitt" att köpa.
Klart kan Man nu vinna detta helt fantastiska candy så är ju detta bara såååå bra.
Har länkat på Min Blogg i högerspalten och lagt till Mej som följare för här ser Jag att det
finns tips att få.

Nu ska Jag titta in i shoppen.

Kram!

Gurkiss sa...

Skoj att hitta en ny blogg och en ny butik :)
Det är första gången jag är här :)

Jag vill jätte gärna ta en lott om blogg godiset givetvis :)

Jag har lagt in bilden + länk i min sidebar.

Kram Gurkiss


http://gurkiss.com/scrapbooking/

Cath. sa...

Hej hopp! Härligt candy! Nu uppfyller jag kriterierna, jag har blivit följare och så hittar man info om candyn i min sidebar!
Och stort grattis på födelsedagen! Hoppas du får härligt scrapgodis på din födelsedag också, Mia!
Kramar!

Kaffesugen Scrappare sa...

Då är jag en följare av denna blogg och har länkat i min sidabar. Hoppas på tur denna gång!
Grattis Mia på födelsadagen! Hoppas du får en underbar dag!
Pysselkram Jenny
Scrapping är livet och givet :)

Tsky sa...

Oh all of this is wonderful! I am a follower and I linked candy on my sidebar
http://tsky-tsky.blogspot.com/

Annica sa...

Tack för en inspirerande blogg. Självklart är jag med och tar chansen att vinna ditt fina scrapgodis.

Rina sa...

God middag. Jag bor i Ryssland, om det spelar ingen roll. det är min glädje kommer att delta i utlottningen av godis. Tack.

Emelie sa...

Nu har jag lagt upp bilden i en sidebar =)
// Emelie - mittikaoset.blogspot.com

Elenkin sa...

Hello!
You have a wonderful candy! I will try my luck! Thanks for the chance! I am a follower!
Reference to sidebar http://elenkinstar.blogspot.com/

Rosa Forino sa...

WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
saluti dall'italia public in post on http://blogcandymania.blogspot.com/
Hugs, rosa
i am new follower
goccedioceano2000(at)libero(dot)it
blog creative http://kreattiva.blogspot.com/

Leila sa...

Oj, vad kul. En ny blogg och så en tävling. Har blivit en följare och så länkar jag ifrån min blogg.
Nu ska jag kika vidare.
Kram
Leila

Malin sa...

Hej!
Vad mycker fint du har i bloggen. Det finns en hel del som inspirerar mig, så jag har blivit din följare. Jag vill självklart delta i blogcandyn och har länkat till dig i min sidebar.

http://cri-kee76.blogspot.com/

Vasilinka sa...

Thanks for a chance to win..
I am a follower!
http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

UlrikaT sa...

Ett stort grattis på 34-års dagen!
Självklart så vill jag vara med och fira så jag har blivit följare och gjort ett inlägg här: http://lofoto.blogspot.com/2010/05/scrap-perras-blog-candy.html

Ulrika sa...

Oh, vilket candy! Underbart!

Jag har länkat och lagt en bild i sidebaren på min blog nippertippansliv.blogspot.com/, blivit en "följare" och håller nu tummarna för att jag har turen med mig.

Nu ska jag surfa vidare till shoppen!

Malwina sa...

beauteful candy! thanks for the chance to win. link in my sidebar and a follower.

Therese sa...

Självklart vill jag också vara med och tävla =)
Länkar i min blogg och har blivit en "följare" jag också!

Unknown sa...

hi...i'm a new entry and my english is very bad ♥....your candy is very beautiful...good lucky for me ♥

Agus sa...

Hi! lovely blog candy!! thanks for the chance to win :) I have linked your candy on my sidebar! and Im already a follower
Here is my blog.
Hugs,
Agus