söndag 14 september 2014

Årets traincrew

Jag blev så glad häromdagen för jag fick hem ett paket med 150 st foton, samma dag som mitt kit från Perra hamnade i lådan.  Ännu gladare blev jag när jag såg att det var ett sk "Perfect match"!
Ibland så..


Papperna kommer från Studio Calico, (kollektionen Brighton pier) liksom några av dekorationerna som Geotaggen, enameldots och de superläckra korkstjärnorna. För att få lite extra liv i mitt bakgrundspapper, har jag smetat lite modeling paste genom en mask. Därefter sprayade jag med blå och vit dylusionmist. Jag sprayade dem båda direkt, för då blandar de sig lite med varann innan de torkar. De svarta tagsen är jättefina att skriva med vit penna på. Några blommor(!) och lite smått från lådorna. En knapp, en bit av TimHoltz fotorulle och så en tågbiljett från just det där tåget som min stora son Felix, under sommaren tog certifikat att köra.

Tittar man noga på fotot så ser man att jag har dragit runt kanten med Primas distresstool, ett par gånger.


Jag önskar er en härlig söndag! 



Inga kommentarer: