söndag 7 september 2014

12-12-12 kl 12-12

Lite larvigt ja, men eftersom jag tog ett foto på vad jag gjorde den 11 november 2011 kl 11.11 (Då satt jag på kyrkans fredagscafé och fikade men min minsting) så skulle jag självklart året efter följa upp det med ett foto den 12 december 2012 kl 12.12...  

Och ja, jag hade faktiskt alla tre skärmarna igång, även om det bara är två datorer.. Jag lånade min då sjukskrivna kollegas rum, i väntan på ommöblering och ett eget rum. Så idag har jag bara två skärmar, en dator och jag jobbar hela tiden på båda skärmarna. (Vilket stör en del, men jag gillar det upplägget.. ) 

Här har jag faktist använt ett cardstock i bakgrunden, som jag har vit dylusion avtryck på, från när jag mistat en annan layout vid något tillfälle.. :) 


Jag hittade en del "gamla" papper att använda, som passade bra i färgerna. De är (förstås!) från EchoPark och heter Reflection. Lite stickers från serien hade jag kvar och en massa små söta blommor och några färgfina enameldots. Lite doodling med en svart penna runt pappersremsorna. 

Jag önskar er en trevlig söndag! 


Inga kommentarer: