tisdag 20 december 2011

Webster alster....

Precis som Perra berättade här igår så har vi i DT-gänget fått uppgiften att skapa efter samma förutsättningar denna vecka. Vi ska alla skapa med samma papper ur Webster Sweet Season serien.
Det ska bli väldigt spännande att se alla olika alster!

Jag börjar, föga överraskande, med ett kort.


Här har jag använt matchande gröna papper (Sweet Home & Tiny Hearts) tillsammans med Juteväv och wellpapp.


Kortet är ganska sparsamt dekorerat med snöre och häftklamrar.

Som nästa projekt har jag altrat en papperspåse.
Här har jag använt papper i en gul/beige ton (Sugarplum Tree), med inslag av grönt.

Här har jag lekt lite med en bit av en stor Diecut för att få en till dimension på påsen.


Den är sedan dekorerad med osteklut, en Tim Holtz die och blommor och blad.

Jag vill även passa på att önska Er alla en riktigt God Jul, så ses vi igen nästa vecka!


1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Ååååååh, de är ljuvliga!! Jag har ingen ostduk, men inser att jag kanske behöver det ;-)