torsdag 1 september 2011

Lite prima nyheter..

som har kommit till oss (kommer till webshoppen i helgen). Jag kan säga att jag bara ÄLSKAR de härliga färgerna som Alla Prima-serien har. Här har jag använt två olika mänstrade papper. Som fotomatta har jag använt vit wellpapp från Inkido, likaså den vita spetsen kommer därifrån.
Närbild på Primas canvas figurer som även har lite embossat mönster vilket medför att när jag sprayar på lite Glimmer mist så kommer det fram. Kommer komma i flera olika förpackningar med olika mönster och figurer. Swirlen kommer från Prima.
Blommorna är blandning av Petaloo och Prima. Gladdekorationen kommer från Kort & Godt och finns i flera olika färger hos Scrap-Perra.
Ska jobba på att få upp allt vi har i webshoppen i helgen men är det något som ser intressant ut så hojta till.

Snart så kommer alla nya Prima blommor till oss, förhoppningsvis nästa vecka eller i såfall veckan därpå...längtar!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Superfin layout!! Otroligt läckra papper - ett måste-ha :)