tisdag 13 september 2011

Bonus LO denna vecka...

har haft sånt scrap-flyt på sistone så det finns massor av färdigt att visa så jag passar på att visa en LO idag som jag gjorde på Authentique papers Journey, Primas mask (tog tyvärr slut i helgen men vi har beställt fler...) samt Glimmer mist och Distress Stain...

Jag började med att måla med vit gesso (det tog också slut i helgen, kommer mer snart) på prima masken upptill och nertill på cardstocken. Jag hade måttat ut var jag skulle ha de härliga fotorna på vår dotter som äter oliver.

Och för att behålla den lite ruffiga stilen så har jag mistat med Route 66, Tattered Leather och målat med lite Broken China Distress Stain. Smala remsor av det mönstrade pappret Explore fick bli det lilla bidraget av papper.

Vanliga vita blommor är mistade med Black Magic och även lite blå mist (minns inte namnet nu...). En Tim Holtz dekoration med lite svart/vit garn.

Bingonummer från Maya Road och lite dekos från die cut från Journey.
Hoppas att du gillar denna LO lika mycket som jag!!! Mer av mig ser ni på torsdag!!!

1 kommentar:

Christin aka Umenorskan sa...

Tänk vad roligt det är att leka med färg och mist. Härlig layout !