torsdag 23 september 2010

Fridfullt

heter det här bidraget från Carina. Hon skriver så här: "Här kommer mitt bidrag till er mycket roliga men kluriga utmaning. Har skapat en LO på bästa förmåga eftersom jag sällan eller aldrig ger mig på detta konststycke. Har skapat en LO efter ett foto på mitt äldsta barnbarn idag 14-år gammal (oj...vad tiden går!). På LO:n finns följande 1 st cardstock, det gröna under det lilla fotot, 2 st foton, 3 st band (spets), 4 st Text, F-et har jag försökt texta, 5 st brads 2 st på lilla fotot och 3 st bland blommorna därav ett hjärta, 6 st papper bla ett notpapper, 7 st blommor, 8 st blad, 9 st knappar, 10 st halvpärlor. " Jag bara älskar fotorna på både det sovande barnet och de sööööta små fötterna. Helt underbara foton. Och du har lyckats förmedla känslan på fotot i allt det andra. Tack så mycket för ditt bidrag.

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Som alltid... Carina gör nåt vackert! Du har verkligen öga för detaljer såväl som helheten! Sååå vacker LO!

TesaB sa...

Men åhhhh, layouten är helt ljuvlig!!! Härliga färger, fina foton och fantastiska detaljer!

Unknown sa...

Så vackert dekorerat och med underbara foton!