lördag 25 april 2015

Cheerleader

Hellooo! :D


Jag försöker att vara en inspiration till folk omkring mig. Att sprida energi är lite vad jag gör. :) ... och idag blev det en Art Journal om det.


Starten är typ en sk "mop up page" som jag försökt göra nått med, men som gick sådär...


Jag målade över de misslyckade stämplarna med akrylfärg och med en spatel. Det skapar en viss stil som jag gillar, blir lite skillnad mot för då man målar med pensel. Färgen är Dina Wakleys i nyansen "Night", den är inte svart utan mörkt mörkt blå.


Texten syftar på en låt med OMI, som heter just Cheerleader. Gillar den massor. :)


Sen har jag klipp ut en bild ur den där gratistidningen man får på bion - om Monsters University. Älskar att klippa ut pixars figurer - såååå goa. :)

Jag har målat i lite detaljer med en vit penna, så att de skulle synas lite bättre. Ser lite kladdigt ut på nära håll.



Och till sist, som vanligt, en yummy närbild. :) ... på en massa hjärtan, och olika struktur.


Jag är på Scrap n Pearl på annexet i Stockholm hela helgen. :D Ses vi där?

Inga kommentarer: