måndag 23 mars 2015

Lo i svart och guld


Denna Lo är en del av ett uppslag och jag visar den motsatta sidan på torsdag denna veckan för er som vill ha lite skisser till uppslag. Bägge sidorna fungerar även lika bra som enkelsidor. På kursen 3 Snabba Lo VT-15 jobbar vi med skisser på enkelsidor som också kan sättas ihop till uppslag. Praktiskt, användbart och smidigt att ha många valmöjligheter...


Jag ville stämpla en ram runt hela det svarta cardstock arket, det var lite knepigt att få ihop stämpel skarvarna så bra som möjligt. Uppslaget handlar om den T-shirt som min son just fått i present, en Converse T-shirt. Trycket är i guld och svart, därav färgvalet på sidan. Jag har stämplat med en Brilliance dyna i guld som faktiskt syntes bra på den svarta färgen. Fotspåren förstärker ”sko temat”.


Min Doily från Bo Bunny har jag färgat in med Liquitex ink Bright Gold. Under den ligger några tejpremsor bla från My minds Eye, All things chalk. Chipboard figurer i grått kommer från Studio Calico.


Ni har ännu en chans att anmäla er till kursen 3 Snabba Lo VT-15 som även kommer att gå Tisdag 28/4.
Du hittar kursinfo och datum här.


Happy Scrapping!

Therese



Inga kommentarer: