måndag 23 april 2012

Måndag!!

Tack alla som var med och firade Scrap-Perras 2 års Kalas!!!

Tänk att Scrap-Perra har funnits i två år, hjälp vad tiden går fort!!

När jag startade hoppades jag att jag skulle kunna ha detta som ett halvtidsjobb och att jag arbetade kvar som förskolelärare på halvtid! Nu blev det inte riktigt så, vi expanderade vårt sortiment och ni kunder strömmade till vilket gjorde att vi hamnade där vi är idag! Två heltidsanställda och ett ganska brett sortiment!
Jag ångrar mig inte, att utveckling blev som det blev! Och vi fortsätter att satsa på sortimentet men nu också det tekniska! Vi kommer att under maj byta lager- och bokföringsprogram! Anledningen till bytet är för att vi ska få en koppling till webshopen, så att lagersaldona uppdateras när vi är på träffar/mässor! Det känns otroligt skönt att vi nu har hittat ett program som passar oss och att vi snart ska köra igång det!
Tyvärr kommer vi att behöva stänga webshopen några dagar för detta arbetet, vi kommer att göra allt för att detta uppehåll ska bli så kort som möjligt men vi får räkna med några dagar!!!
Detta program kommer också göra att vi blir snabbare på mässor/träffar vilket också känns skönt att minska kötiden för er!!!!
Mer info om när stängningen är kommer så fort vi fått klart med vår leverantör!

I övrigt pågår förberedelser inför Scrapbooking med hjärta den 5-6 maj. Hoppas vi syns där.

Ha nu en underbar vecka!!!
Perra
Scrap-Perra




Inga kommentarer: