tisdag 22 november 2011

Stjärnkort...

Idag tänkte jag visa ett stjärnkort med Magnolias A little gift Tilda från Sweet Christmas Dreams.


Jag hat använt ett Kraft Cardstock som bas och har sedan skurit till matchande bitar från Maja Designs Vintage Winter - Skicka en hälsning & Snön Glittrar.


Så här ser kortet ut när det är öppnat, med min personliga hälsning i mitten..

Jag har distressat alla kanter med Walnut Stain.


Motivet är stämplat och färglagt direkt på samma Kraft Cardstock som kortbasen är gjord av.

Jag har dekorerat med Cheery Blooms, rosor och Cheese Cloth.
Ett blått band håller sedan ihop kort-konstruktionen.


Avslutningsvis en liten närbild på det öppna kortet.

Hojta gärna till här bland kommentarerna om / när ni gör ett eget stjärnkort, så kommer jag förbi ock kollar!

3 kommentarer:

Laurén sa...

Åh va fint stjärnkort!!!

Susy sa...

Helt underbart fint kort, kan du inte visa hur man gör?!

KRAM SUSY

Stephi sa...

wow va fin