söndag 3 augusti 2014

Dream Big!

Augusti!! Hur gick det till, lixom?  Det var ju nyss vinter! Jag tycker jag blir lika förvånad varje år. ;)

Jag fick delar av Kaiserkrafts papperskit Dream Big att göra något med. Och jag fastnade lite där, i titeln på pappret.. Dream Big!  Det är ju verkligen ett ganska öppet ämne.. :)

När jag bläddrade igenom mina foton, så hittade jag det här på Felix. Det är taget ute vid sjön några dagar innan studenten. Vi fick många fina bilder och han valde detta - i sepiaton-  att skicka ut som tackkort till de som uppvaktade honom.
Och det passade dessutom jättebra in i färgerna till papperskitet. Pappret bakom fotot står det massa fint på: "This is what Dreams are made of", "Life is a Beautiful ride", The future belongs to those who belive"..  Och mycket annat. Jag tyckte det passade himla bra in på en student, med hela livet framför sig!


Jag har naggat kanterna med primas Distresstool, och skitat ner dem med en fluid chalk. En liten bit Twine håller upp flaggorna och kameran låg på bordet här och skräpade.. :)=


Jag hoppas ni haft en bra helg!

Inga kommentarer: