lördag 2 maj 2015

Stolt DT för Scrap-Perra!

God morgon på er alla fina!


Efter 121 inlägg, och lika många alster så får jag tacka för mig!

Tänkte att ni skulle få följa med mig på en liten resa genom min DT-tid i Scrap-Perras tjänst.


Det var med denna Art Journal som jag började skapa här på bloggen i januari 2013. En stor ära!


 Sen har det följt många sidor efter den, med mer eller mindre tänkvärda uttryck. ;)


Jag har testat att filma när jag skapar...


... och det här blev resultatet av filmen. En tjej i kombination av papper och akrylfärg.


Jag har testat nya tekniker, som denna där man jobbar med doodling och optisk illusion...


... även dessa "maskar" får ju lite 3D-effekt. :P


Jag har övat på att måla ansikten, vilket jag villa öva mer och mer på. 


Några layouter har det blivit också, några i Clean n Simple-stil...


... och några med lite färg och en gnutta humor. ;)


En och annan canvas-tavla.


Ni har fått följa mig på min viktresa... som inte är färdig än, btw. Alltid en kamp, så fortsätt kämpa mot era mål. 


Och så känns det lite som att jag gett mop-up-pagen ett ansikte. ;)


Som sagt kladdiga layouter har det blivit några fler av på senare tid. :) Känns kul att jag har hittat tillbaka till ursprunget i denna hobby.


Både romantiska...  


... och med mer grunge-feeling.

Kom ihåg att skapa om alla saker som händer dig i livet. Det är klart att det är lättare att skapa om sina barn, men glöm inte bort dig själv. Att dina barn vill se foton på dig och ditt liv också.


Några kort har det blivit också.... med mkt färg och kladd. :)



Kan väl för alla nyfikna hälsa att jag datear en fin kille. ;) Så jag far vidare genom livet...


Så min önskan till er är att fortsätt leva ett färgglatt liv..


...fyllt av kärlek. Så syns på därute på träffar, och i min blogg - PyssligaSara (som jag ska försöka blåsa liv i igen... ;)


Jag kommer fortsätta vara stolt DT för Scrap-Perra! :D

Det här har varit ett inspirerande DT-uppdrag, och jag vill tacka Perra och Mia för möjligheten och att de trott på mig. Lycka till framöver! Och till alla underbara DT-tjejer: Tack för inspirationen!!!

Kram :D

Inga kommentarer: