fredag 1 maj 2015

Allt har ett slut...

...så var dock denna fantastiska resa slut. Massor av härliga minnen, stunder och skratt tillsammans. Och inte minst en massa inspiration!

Det är ju inte helt enkelt att välja ut några alster, när det faktiskt blivit ganska många år här hos Perra, men jag ska försöka plocka några favoriter...

***

Man skulle ju kunna tro att jag bara skapat kort, med färglagda motiv! Men många av de första alstren jag skapade här i bloggen var faktiskt av helt annan karaktär. Här har jag använt mycket olika tekniker och klet och kladd:




Jag har också kommit i perioder när jag gjort en del layouter:




Men, som sagt, det avtryck jag lämnar starkast här i bloggen är nog alla vanliga kort, med motivet och färgläggningen i fokus. Så här kommer ett litet urval av dessa:













Det är med stor sorg och saknad jag tackar Per och Mia för alla dom här åren!!
Det har varit otroligt roligt och jag tror aldrig jag kommer hitta ett lika härligt och fantastiskt gäng igen. Också ett stort tack till alla mina DT kompisar genom åren. Tur att jag vet att vi alla fortsätter att träffas framöver, fast i lite andra former...

Kram på Er!


Inga kommentarer: