söndag 4 januari 2015

Åh så pastelligt..

Nu är det nytt år och jag hoppas att ni alla hade en trevlig nyårskväll?
Hur många av era nyårslöften har ni brutit? Det brukar ju inte ta så lång tid och nu har det ju redan gått flera dagar! Jag höll mig ifrån godis ända till fredagen, när maken kom hemsläpandes med en påse lösgodis. Skit.. ;)

Vattenfärg är ju på modet nu i scrapvärlden och jag tänkte lyfta en lite äldre pappersserie från PinkPaislee - Colorwash heter den och det finns fortfarande ett par olika papper kvar i serien i shoppen. Så bakgrunden är ett färdigt papper och jag har inte gjort någonting med den alls.
Jag har dekorerat med en doily, en söt pappersfågel, gamla blommor (finns nya här) lite bling och brads. Enkelt och fint. (Om jag får säga det själv, och det får jag ju! :) )


Den lilla tjejen på fotot är inte så liten längre. Hon fyller ju snart två år! Tiden bara rusar.
Den stora, som är min, fyller 18år om bara några månader.. *suck*  jaja..

Önskar er ett underbart nytt (scrap)år! 


1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Gillar din LO massor :) Man blir glad av den. Ja hua vad tiden går fort när man ser på sina barn.... Kram Anna
urascrap.blogg.se