fredag 30 juli 2010

Ytterligare en av mina tolkningar....

och det är musikteamat som jag fastnade för. Vår dotter, 4 år, är inne i en period att hon SJUNGER KONSTANT och då menar jag konstant. Så när hon tog våra trädgårsplocke-pinn och gjorde i ordning en stjärna och sjöng Twinkle-twinkle med mindre prefekt dåliga uttal på engelska kunde jag inte låta bli att ta kort.

Och sen när jag såg att en av papprerna från Indie Girl, Sassafras Lass hade noter på så var det självklart att jag skulle använda det pappret. Så här kommer det ytterligare en tolkning från mig till månadstävlingen- juli. Ni har fortfarande drygt 1 dygn på er att skicka in bidragen och chans att vinna 150 kr.
Mycket av materialet finns i shoppen så välkomna in.

1 kommentar:

Cornelia sa...

Jag äääälskar notpapper och det här i olika glada färger är ju extra läckert till en sån här härlig sommar-LO!

En söt historia, väl värd att minnas och bevara i scrappad form!

Blir så sugen att göra LO-er när jag ser dina, men just nu dräller det av kortbeställningar som liksom ligger före på prioriteringslistan (folk har ju inte alltid så värst bra framförhållning... *S* Kommer på typ ena dagen att de behöver ett grattiskort den andra... *ler*).

Ha det gott!