fredag 9 juli 2010

En LO om Scrap-Perra...

dvs han som är ägare av denna butik tilika min kära man ;). Så här får ni ett ansikte på honom.
Jag har använt mig av ett av de nya papprerna från MME och journaling ruta (där jag på denna bild inte har fyllt i texten ännu) och så en del av de Prima blommor som vi har i butiken. Spana in titeln, till ordet Scrap har jag använt de 3d bokstäverna som Prima har, dvs de har två olika mönster beroende på vilken vinkel man tittar på dem. Ni ser skillnaden på bokstaven C mot R, där C har blommigt mönster, medan R har randigt mönster.
Ni ser även de gelebokstäverna som Prima har.
Se hur vackra de här blommorna från Prima är och hur bra de passar till dessa papper från So Sophie.
Helt underbara fina färger på den här serien, kommer definitivt att botanisera bland alla MME papprerna.

Material som finns i shoppen:
My Minds Eye- So Sophie - Sweet Circles
My Minds Eye - So Sophie- Journaling card Simple Things
Prima Marketing - Alfabet - 3D Alpha stickers Brown & Sand Vine
Prima Marketing - Alfabet - Gem Alphabet Stickers - Turkos
Prima Marketing - Blommor - Belle Artes Aquaries, Calcutta Petals Lime Green och Athena Flowers Skylight
Prima Marketing - Löv - Calcutta Leaves Willow
Prima Marketing - Studs center - Brown
Pearls från både Prima och Reprint.

2 kommentarer:

LisaVeronica sa...

lift varning på denna ;)

Cornelia sa...

Roligt att få se The Boss Himself! *S*