torsdag 28 juli 2011

Lekt lite...

med olika mister och andra roliga kladdsaker.

Nästan varje år har vi varit till Kolmården och jag har lyckats scrappa de flesta åren men har något år kvar ;( (jobbigt att vi har varit där igen så nu har jag ett ytterligare år att scrappa)

Här har jag lekt med Basic Greys Lauderdale papper, jättehärliga färglada papper. Jag har använt fram och baksida på Clambake. Fotorna har jag "sytt" med vit signo penna, den mest perfekta pennan enligt mig. Den funkar att skriva på ALLT! Journalingen har jag skrivit på en baksida till en av prima blomförpackningar, perfekt till det.

De gröna swirlsen har jag klippt ut från vanlig cardstock och använt en mall från Kaiserkrafts träfigurer som vi har (ej i webshop). För att få dem lite roligare har jag färgat dem med Maya Roads Avocado mist, då blev de lite mörkare gröna och glittriga!
Närbild på blom-hörnan från Prima, de är flera olika sorters. Den stora är Promanade (prima 2010). De vita är Prima Audrey Snow (prima 2011) De som ser ut som röda rosor är egentligen rosa (Prima Floret Gisele) från början men sen har jag mistat dem lite med glimmer mist (Party Pink) och sedan även haft på Glimmer Glaze på toppen av rosbladen. Det syns knappt på fotot.
Även fjärilen har fått Avocadomist på sig. Här ser ni oxå att journaling-rutan har fått lite glimmer glam på kanten, det är det vita som syns svagt.

Chipboarden är mistad med Glimmer mist (Party Pink) och sen har jag haft på Glimmer Glam, Chandelier. Den är vit/genomskinlig och blir mest glittrigt. (dessa båda finns i Tattered Angels - The paint system - Soiree)
Superkul att leka med olika färg och kladd!!!

1 kommentar:

Ciza Patricia sa...

Jättefin LO! Det är kul att kladda! :)
Kram