lördag 6 december 2014

Vänner

God morgon!

Ursäkta fotokvaliten, men det är ju så svårt att fota i dagsljus den här tiden på året...

Som ni kanske har märkt så skapar jag ofta med rätt så mkt färg och kladd, vilket jag älskar. Men ibland är det verkligen skönt att skapa Clean n' Simple - inge färgkladd alls, raka linjer, ofta fyrkanter, få dekorationer, inge doodling, och rätt så enkelt.

Så idag blev det en layout i Clean n' Simple stil. :)


Det är en layout om vänner, från gymnasietiden. Vi var fyra tjejer som hängde ihop hela tiden, och när jag hittade detta härliga spontana foto så ville jag minnas tillbaka och scrappa det.


Jag har jobbat med fina papper från Bo Bunnys Double Dot Chevron-serie, en härlig bas-serie skulle jag säga.

Och jag ville ju som sagt hålla den rätt så enkel, så jag dekorerade ganska sparsmakat också med ett band och lite trästjärnor. Gillart! :)



Ha en mysig andra adventshelg! :)

Jag ska iväg på julspexlunch, sen spex och sen middag och dans. Blir en bra dag, men troligen ganska lång. ;)

Inga kommentarer: