fredag 4 juni 2010

Äntligen har jag provat Imago stämplar...

och det var Ugglan som jag valde att prova. Återigen ett kort till en på jobbet som har jobbat hos oss i 5 mån och som vi tackade av. Jag har använt papper från Basic Greys Kioshi främst och jobbat massor med olika färger och nivåer. Själva stämpeln har jag stämplat med Distress Ink -Walnut Stain och använt en mall från journaling pad från Pink Paislee för att få en snygg bakgrund till stämpeln.

Sen har jag provat att sätta fast öljetter i ena hörnet för jag tyckte att det hände inte så mycket i nedre delen av hörnet.

Insidan har massor av olika stickers och bokstäver för att skriva texten, för förra gången jag hade gjort kort till jobbet hade de svårt att läsa min handstil och då behöver man ju inte plåga sig :)


Materiallista på det som finns i shoppen:
Cardstock - Reprint - Avalanche
Basic Grey - Kioshi - Fuji och Jasmine & Olive
Cosmo Cricket - Joy Ride - Round about
Imago - Ugglan
Tim Holtz - dekorationer - Journaling tickets
Cosmo Cricket - Alfabet - Tiny Type Alfapet Cream och Brown
Distress Ink - Walnut Stain
Vit penna

Inga kommentarer: