fredag 18 juni 2010

En LO som har fått mogna fram...

jag visade för ett tag sen en LO med sonens skolfoto och älskade upplägget och papprerna så jag tog fram dotterns dagisfoto. Så här är motsvarande LOn. Jag är själv väldigt nöjd med flaggorna och att jag fick till "vågorna" på det mönstrade pappret (som jag drömde om en gång att jag skulle lägga upp upplägget så, är man en nörd då?) Men det som fick växa fram var dekorationerna, det tog ett tag innan jag fick fram min "vision" från huvudet men är nöjd med resultatet. Det är blandat lite egna dekorationer och blomdekorationer som finns i butiken.
Jag bara älskar de här papprerna från Pink Paislee, kommer definitivt botanisera i alla papprerna som till hör serien och de andra serierna.
Material från shoppen.
Pink Paislee - Starlight - Spark (fram och baksida), Glow, Dazzle
Pink Paislee - Starlight - Element Stickers
Prima - Pearls & Rhinestone- Sunflowr
Reprint - Pearls - Creme
Prima - Blommor - Innoscense Honeysuckle (vit blomma)
Prima - Blommor - Melange Flowers Yellor (gul blomma)

Inga kommentarer: